Pozycjonowanie stron Adwords

Kampanie linków sponsorowanych

Na pozycjonowanie strony WWW składają się nie tylko działania SEO, czyli te mające na celu zapewnienie jak najwyższej pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania, ale także tzw. działania SEM, czyli pozyskiwanie płatnych wejść na stronę. Promocja witryny w ramach SEM polega najczęściej na prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych, które zapewniają jej wyświetlanie wysoko w wynikach płatnych (czyli oznaczonych w Google tagiem „Reklama”).

Graphic Point kompleksowo prowadzi działania pozycjonujące, obejmujące zarówno kampanie przy użyciu najpopularniejszego obecnie narzędzia SEM, czyli Google AdWords, jak i optymalizację stron pod względem wyszukiwarek (SEO). Uważamy, że kluczem do sukcesu w zakresie pozycjonowania jest korzystanie ze wszystkich efektywnych metod wg szczegółowo opracowanej strategii.

Zalety pozycjonowania za pomocą SEM

Działania SEM mają wiele zalet. Przede wszystkim ich efekt widoczny jest od razu, dlatego świetnie sprawdzą się w przypadku krótkich akcji promocyjnych czy okolicznościowych. Reklama w Google to narzędzie bardzo elastyczne, pozwalające na szeroki wybór haseł i fraz kluczowych, a także ich zmianę w trakcie trwania kampanii. Najważniejszy jednak jest fakt, że płatność w tego typu reklamach naliczana jest dopiero za kliknięcie w link, czyli samo wyświetlenie reklamy potencjalnemu odbiorcy nie jest płatne.

Ponadto, jak wskazują badania marketingowe, reklama AdWords jest pozytywnie odbierana przez użytkowników Internetu, ponieważ bardzo trafnie odpowiada na ich potrzeby, śledząc zapytania wpisywane przez nich w wyszukiwarki oraz odwiedzane przez nich strony. Typowy link sponsorowany ma tekstową, ale krótką formę, co konsumenci odbierają jako przyjazną i nienachalną formę reklamy.

AdWords – najlepsza reklama w Google

Jako doświadczony dostawca usług internetowych Graphic Point kompleksowo projektuje i prowadzi strategie działań reklamowych w wyszukiwarkach, z wykorzystaniem wszystkich narzędzi i form reklamy oferowanych przez Google. Zaczynamy od jasnego określenia celu, który klient chce osiągnąć, następnie wyróżniamy grupy docelowe i pod ich kątem dobieramy odpowiednia słowa i frazy kluczowe.

Podczas prowadzenia kampanii linków sponsorowanych skupiamy się na osiągnięciu maksymalnych efektów przy jednoczesnej optymalizacji kosztów. Stale monitorujemy wyniki kampanii i na bieżąco dokonujemy niezbędnych korekt. Z nami masz pewność, że Twoja witryna znajdzie się wysoko na liście wyników Google, a promocja nie zrujnuje Twojego budżetu. Zapraszamy do kontaktu – chętnie porozmawiamy o Twoich oczekiwaniach i potrzebach.

Zadaj pytanie, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej

Zachęcamy do zadawania pytań dotyczących naszej oferty. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu (22) 299-0-997 lub adresem: biuro@graphicpoint.pl

Zobacz nasze wybrane realizacje

Więcej realizacji

Szybki kontakt

Agencja Interaktywna
GraphicPoint sp. z o.o.

biuro@graphicpoint.pl

tel. +48 664-664-993

tel. 22 299-0-997

Formularz