Zdobywające coraz większą popularność strony typu one page charakteryzują się tym, że nie posiadają podstron, a wszystkie treści zawarte są na stronie głównej, podzielonej na segmenty. Po stronie startowej poruszamy się, scrollując lub wybierając odpowiednią pozycję menu. Strony tego typu zwykle budowane są wg zasady przeplatania segmentów opisowych z segmentami zachęcającymi do działania (np. zakupu produktu).
Landing page to rodzaj strony one page, na którą trafiają konsumenci po kliknięciu reklamy lub linka sponsorowanego. Tego rodzaju strony tworzy się dla konkretnych produktów, akcji promocyjnych, konkursów czy wydarzeń. Treść landing page’a jest zwykle rozwinięciem reklamy i razem z nią tworzy spójną całość.
Witryny zbudowane na zasadzie one page mają wiele zalet, do których należy m.in. łatwość przeglądania, także na urządzeniach mobilnych, prosta i przyjazna dla użytkownika nawigacja czy efektowna warstwa wizualna. Umożliwiają zdobycie wszystkich informacji na dany temat tylko za pomocą przewijania strony, co bardzo ułatwia konsumentowi podjęcie decyzji zakupowej czy wykonanie innej pożądanej akcji, np. zapisanie się do listy odbiorców newslettera.
Kolejną zaletą stron tego rodzaju jest możliwość zamieszczenia na nich treści przygotowanych pod konkretny produkt czy usługę, nasyconych odpowiednimi frazami kluczowymi. Możemy wówczas, tworząc kampanię linków sponsorowanych kierujących do takiej strony, uzyskać niższy koszt jednego kliknięcia niż gdybyśmy kierowali użytkownika np. do strony głównej firmy.
Strona one page to specyficzne rozwiązanie, które dobrze sprawdzi się w przypadku firm z prostą ofertą. Na zasadzie one page można zbudować efektowną witrynę o charakterze wizytówki firmowej, która zachęci potencjalnych klientów do konkretnego działania, np. kontaktu z firmą. Tego typu strona nie może być przeładowana treścią, dlatego firmy z rozbudowanym katalogiem usług powinny postawić raczej na rozwiązania klasyczne, z podstronami.
Interesującą propozycją dla firm ze złożoną ofertą, posiadających już strony firmowe, są natomiast dedykowane landing page, które można przygotować osobno dla każdej usługi czy produktu. W połączeniu z działaniami reklamowymi, np. kampanią linków sponsorowanych AdWords czy reklamą na Facebooku, landing page staje się bardzo efektywnym narzędziem zwiększenia sprzedaży. Niezależnie od tego, którą opcję wybierzesz, zachęcamy do kontaktu z GraphicPoint.
Zachęcamy do zadawania pytań dotyczących naszej oferty. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 664-664-993 lub adresem: biuro@graphicpoint.pl
Zobacz nasze wybrane realizacje
Więcej realizacji