Social media

Marketing w mediach społecznościowych

Facebook, Twitter, Instagram czy Snapchat to tylko niektóre z niezwykle popularnych kanałów społecznościowych notujące coraz większe ilości użytkowników. Dzięki wszechobecności smartfonów z dostępem do Internetu coraz więcej czasu spędzamy, śledząc profile znajomych i ulubionych marek w social media. Dlatego obecność firmy w tych kanałach jest istotna i może mieć spory wpływ na decyzje zakupowe konsumentów. Jednak aby prowadzenie kanałów w social mediach przyniosło wymierne rezultaty w postaci wzrostu ilości klientów czy zamówień, niezbędna jest przemyślana i konsekwentnie stosowana strategia marketingowa.

Analiza potrzeb i konkurencji

W Graphic Point wiemy, że nie każda marka musi być obecna np. na Pintereście czy YouTubie, nie w każdym przypadku zadziała też płatna promocja na Facebooku. Kluczem do sukcesu jest tutaj precyzyjne określenie grupy docelowej, do jakiej kierujemy komunikację za pomocą Facebooka czy LinkedIn, a następnie stworzenie wokół naszej marki komunikacji angażującej odbiorców. Nie jest to wcale proste, ze względu na dużą konkurencję i sygnalizowany przez niektórych użytkowników swoisty przesyt treściami reklamowymi. Stąd lepiej powierzyć działania w mediach społecznościowych profesjonalistom, którzy dzięki swojemu doświadczeniu, wiedzy i znajomości tego środowiska dopasują działania do konkretnych potrzeb.

Skuteczne budowanie społeczności w social mediach

Graphic Point kompleksowo prowadzi działania marek w serwisach tj. Facebook, Google+, YouTube, Twitter, Pinterest, Golden Line, LinkedIn, Snapchat. Zajmujemy się zarówno opieką nad już istniejącymi kanałami, jak i tworzymy je od podstaw, zbierając zainteresowanych fanów i stopniowo zachęcając ich do interakcji z marką.

Do pracy w social mediach podchodzimy nieszablonowo, wiedząc, że kreatywność jest w tym wypadku bardzo istotna. Dzięki niej jesteśmy w stanie przeprowadzić angażującą akcję promocyjną, stworzyć specjalną aplikację konkursową czy spopularyzować wydarzenie. Indywidualne podejście, stały kontakt z fanami i umiejętna komunikacja procentują efektami w postaci większej rozpoznawalności marki, pozytywnego wizerunku, a co za tym idzie – wzrostu sprzedaży.

Zadaj pytanie, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej

Zachęcamy do zadawania pytań dotyczących naszej oferty. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu (22) 299-0-997 lub adresem: biuro@graphicpoint.pl

Zobacz nasze wybrane realizacje

Więcej realizacji