Audyt stron internetowych

Audyt daje odpowiedź na wiele pytań, takich jakie słowa dobrać aby strona była pozycjonowana w optymalny sposób, jak wygląda konkurencja na rynku, czy Państwa serwis jest zbudowany w optymalny sposób, jak go poprawić.

Aby w pełni wykorzystać obie metody reklamy internetowej należy przyjrzeć się dokładnie całej witrynie pod względem przyjazności dla użytkownika oraz robotów wyszukiwarek.

Audyt strony polega na analizie budowy witryny pod względem jej contentu (zawartości) oraz topologii, analizy witryn konkurencji oraz wytyczenia kierunku dalszego rozwoju promowanego serwisu. Celem Audytu jest dostarczenie Państwu możliwie najbogatszej wiedzy na temat własnej witryny.

Analiza budowy witryny internetowej zawiera szczegółową analizę struktury oraz budowy strony internetowej, badanie jakości contentu oraz nasycenie występowania słów kluczowych w treści witryny, sprawdzenie witryny z aktualnie obowiązującymi standardami W3C.

Na podstawie przeprowadzonych analiz proponujemy strategię rozwoju serwisu (lub firmy)
w Internecie z wykorzystaniem wszystkich dostępnych form Marketingu. Analiza w znacznym stopniu wpływa na zmniejszenie kosztów potrzebnych do osiągnięcia określonych celów.

Zadaj pytanie, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej

Zachęcamy do zadawania pytań dotyczących naszej oferty. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 664-664-993 lub adresem: biuro@graphicpoint.pl

Zobacz nasze wybrane realizacje

Więcej realizacji
  • BHP & Centrum PPOŻ

  • miniaturka

    Przedszkole sportowa kraina

  • biuroejk – akcesoria meblowe

  • VIZARD – MODA MĘSKA

  • www-miniaturka

    mobilny fryzjer

  • Rehealthy – Akademia Zdrowia

  • miniatura

    Mobilny Fryzjer

  • Identyfikacja wizualna

    Identyfikacja wizualna Solitax

  • Marcin grzywacz – biegły rewident