Przebudowa istniejących stron i sklepów

Potrzebujesz zmiany wizerunku Twojej obecnej strony www?

Na przekór rozpowszechnionemu poglądowi, że redesign strony trzeba przeprowadzać razem z pełną przeróbką strony, praktyka pokazuje że redesign należy przeprowadzać minimum raz na dwa lata.

Co przede wszystkim widzi człowiek odwiedzając stronę? Oczywiście – wzornictwo! Jeszcze nie zdążył skupić się na informacji zawartej na stronie, nie nacisnął ani jednego odnośnika, lecz już powstał u niego ogólny obraz strony. Zwróć uwagę na to, jak wyglądają strony, których wzornictwo nie zamienia się w ciągu 5 ostatnich lat. W Sieci można spotkać masę takich przykładów. Teraz nawet prace najlepszych guru wzornictwa końca lat 90-ch wyglądają nieefektownie i mało pociągająco. Internet rozwija się dużo szybciej niż na przykład motoryzacja i to zmusza właścicieli stron do spełniania określonych warunków.

Na bieżąco śledzimy nowe trendy i tendencje web wzornictwa, co umożliwia nam utrzymywać design tworzonych przez nas stron na wysokim poziomie.

Strona internetowa przeważnie jest nośnikiem reklamy i jak każdy nośnik przekazu reklamowego ma ona właściwość „spowszednienia” z czasem. Funkcje reklamowe strony stopniowo słabną i w celu stymulacji uwagi klientów potrzebne jest odświeżenie designu strony.

Przedsiębiorstwa często zmieniają swoją politykę marketingową lub PR. Następuje to w wyniku połączenia lub podziału, zmieniają się logotypy, następuje zmiana lub odnowa firmowego stylu przedsiębiorstwa. Wszystko to czyni wzornictwo stron firmy nieaktualnym.

Firmy często zmieniają wzornictwo strony, tylko dlatego, że jest to modne. Obecność strony firmowej to duży wkład w utrzymanie reputacji firmy. Strona internetowa to świetne narzędzie PR. Wszyscy wiedzą, że często reputacja firmy jest dobra nie dlatego, że jej usługi lub towary spełniają wszystkie oczekiwania klienta, ale dlatego, że klient właśnie tak sądzi.

Zwracamy Twoją uwagę na fakt, że jeśli chcesz, aby Twoja strona internetowa w pełni spełniała swoje funkcje, trzeba stale pracować nad jej wzornictwem.

Zadaj pytanie, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej

Zachęcamy do zadawania pytań dotyczących naszej oferty. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 664-664-993 lub adresem: biuro@graphicpoint.pl

Zobacz nasze wybrane realizacje

Więcej realizacji
  • defloudiving_miniatura

    Deflou Diving – explorer store

  • LOGOS – targówek

  • VIZARD – MODA MĘSKA

  • Rehealthy – Akademia Zdrowia

  • miniaturka

    blog tak po prostu wnętrza

  • solitax – Legalnie w polsce

  • mile mood – dla mieszkańców

  • Marcin grzywacz – biegły rewident

  • DeRoom – wynajem pokoi